چرا خدمات نماشویی ساختمان کارویس ؟
نوشته شده توسط : admin

کارویس با افتخار اعلام میدارد که از بین تمام شرکت های فعال در حوزه نماشویی ساختمان توانسته پروژه های بزرگی را در سرتاسر کشور به خوبی به اتمام برساند و اولویت و رهبری خود در این صنف را حفظ کند. در همین راستا با توجه به گسترش روزافزون تعداد پروژه هایی که به طور همزمان انجام میگیرد، همواره به دنبال جذب و آموزش نیرو بوده و هست.

چگونه بهترین روش را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنیم؟
برای نماشویی ساختمان های چندین طبقه و برج ها، کارشناسان متخصص روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند که امکان دارد از تمامی تجهیزات مرتبط با کار در اتفاع استفاده شود. تشخیص اینکه نماشویی ساختمان شما باید با جرثقیل انجام شود یا نیاز به افراد متخصص در کار در ارتفاع به روش دسترسی با طناب دارد، برای صاحبان ساختمانها عملا کاری بسیار دشوار است. از طرفی حتی در صورت تشخیص روش درست اجرای نماشویی ، این فرآیند احتیاج به تخصص فوق العاده بالایی دارد. همچنین پیدا کردن شرکت هایی که جرثقیل را برای کارهای تکی به شما اجاره دهند و یا نفراتی که به صورت پیمانکاری این کار را با طناب انجام بدهند کاری بسیار سخت و وقت گیر است و مسئولیت بالایی را می طلبد. در کنار تمامی موارد اشاره شده برای افرادی که نماشویی ساختمان در ارتفاع بالا را انجام می دهند حتما باید بیمه مناسب پرداخت شود تا عواقب خطراتی که در هنگام کار نماشویی امکان دارد بوجود آید را متوجه صاحبان ساختمان نکند. همه اینها عملا احتیاج به یک مدیریت بسیار قوی و داشتن همه تجهیزات روز دارد که مجموعه کارویس افتخار دارد که به راحتی پیچیده ترین پروژه های نماشویی ساختمان را مدیریت کند که رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت.

 
ضمانت ها در کار نماشویی ساختمان به چه صورتی می باشد؟
همانطور که می دانید ضمانت و گارانتی از موضوعات بسیار مهم در انجام کلیه امور خدماتی محسوب می شود. شرکت کارویس با توجه به اعتمادی که به کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت دارد، تمامی خدمات نماشویی ساختمان خود را به مدت ۳ ماه پس از اجرای کار به لحاظ کیفیت اجرا ضمانت می کند. بدین منظور در یکی از بندهای قراردادی که بین طرفین برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان منعقد می شود به این مورد اشاره کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکل به لحاظ کیفیت اجرای فرآیند، این شرکت خود را موظف میداند تا سه ماه پس از اجرای کار، در کوتاه ترین زمان ممکن نواقص را برطرف کند. بند دیگری که در قراردادهای نماشویی ساختمان کارویس وجود دارد، به موضوع حوادث احتمالی نماشویی و بیمه مربوط به پرسنل شرکت می باشد که تمامی مسئولیت بیمه کارکنان و حوادث احتمالی را متوجه شرکت کرده و کارفرما در قبال هر گونه حادثه در انجام کار نماشویی ساختمان هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
 




:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: